ⓅⒼⓀⓝⓔⓔⓚ

ⓅⒼⓀⓝⓔⓔⓚ

پنـدار گفتـار کـردار نیک
ⓅⒼⓀⓝⓔⓔⓚ

ⓅⒼⓀⓝⓔⓔⓚ

پنـدار گفتـار کـردار نیک

١٨١ ) - مدیروار - ١٣٩٤/٠١/٢٥

مدیروار - ١٣٩٤/٠١/٢٥

<<  به تقویم ها اعتمادی نیست !!!
اگر تحولی در دل و زندگیت روی داد مبارک است
راز نو شدن را باید دانست
وگرنه بهار یک فصل تکراریست >>

                           به نام خدا
جناب آقای  ……… _ عضو شامخ خانواده بزرگ ………  

باسلام و احترام ؛

به حکم وظیفه شناسی برخود لازم دانستم تا بدین سبب از زحمات بی شائبه جناب عالی  که با برخورداری از اخلاق عالیه انسانی و به سان یک انسان توسعه محور که در جهت ابقای اهداف بایسته و شایسته ، با توجه خاص به خانواده آحاد کارکنان ، با دقت نظر همت گمارده و بذل عنایت فرموده اید ؛ مراتب تقدیر را تقویم و تقدیم می نمایم .

فرصت را مغتنم دانسته و ولادت باسعادت شاهکار زیبای خلقت حضرت فاطمة الزهرا(س) و روز با شکوه آئینه دار مهر و عطوفت - روز مادر \  این وجود تکرار نشدنی و هم چنین روز زن _ روز کسی به مانند نخ تسبیح را خدمت جناب عالی و مادر بزرگوار و همسر گرانمایه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

همواره از خداوند متعال ، قرین پویایی و پایایی حضرت عالی را در گام های بعدی خواهانم . 

به من نگر که بجز من به هر کی درنگری
یقین  شود که  ز عشق خدای  بی‌خبری

بدان رخی بنگر که کو نمک  ز  حق  دارد
بود که ناگه واز آن رخ تو ردولتی  ببری

تو  را  چو عقل پدر بوده‌ست و  تن مادر
جمال  روی  پدر  ،   درنگر    اگر   پسری





* پیامبراکرم(صلواة اله علیه)به فاطمه زهرا(س) فرمود :

در روز جمعه ساعتی هست که دعا قطعا مستجاب است!

- فاطمه زهرا(س) :
پدرجان مرا از آن باخبری میکنی؟

* پیامبراکرم(صلواة اله علیه)فرمودند :
وقتی که نصف خورشید غروب کرده است!



از حضرت امام رضا(علیه السلام) درباره خوشى دنیا سؤال شد.
فرمودند :
وسعت منزل و زیادى دوستان.



 اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد
پندار، گفتار، کردار PGKNEEK
      @         نیـــــک     @  
    <) )>                  <((>
   _\\_ APPOSTAD _//_
   |||S  i  G  N  A T U R|||       


جاده ی موفقیت مستقیم نیست،
پیچی دارد به نام "شکست"،
دور بر گردانی به نام" سر در گمی"،
سرعت گیرهایی به نام" افکار منفی"،
و چراغ قرمز هایی به نام دشمنان"،
اما اگر یدکی به نام" اراده"داشته باشید،موتوری به نام" استقامت" و راننده ای به نام" خدا"،به جایی خواهید رسید که" موفقیت" نامیده می شود.
گاهی وقتا باید یه نقطه بزاری! 
باز شروع کنی. ....
باز بخندی. .....
باز بجنگی. .....
باز بیفتی و محکمتر باشی!
گاهی باید یه لبخند خوشگل به همه تلخی ها بزنی و بگی مرسی که یادم دادین جز خدا کسی به دادم نمیرسه. ...

اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد
پندار، گفتار، کردار PGKNEEK
      @         نیـــــک     @  
    <) )>                  <((>
   _\\_ APPOSTAD _//_
   |||S  i  G  N  A T U R||| 
 

شما را چگونه می شناسند؟
داستان مدیریتی
 

آلفرد نوبل از جمله افراد معدودی بود که این شانس را داشت تا قبل از مردن، آگهی وفاتش را بخواند! 
زمانی که برادرش لودویگ فوت شد، روزنامه‌ها اشتباهاً فکر کردند که نوبل معروف (مخترع دینامیت) مرده است. آلفرد وقتی صبح روزنامه ها را می‌خواند با دیدن تیتر صفحه اول، میخکوب شد:
 «آلفرد نوبل، دلال مرگ و مخترع مر‌گ آورترین سلاح بشری مرد!» آلفرد، خیلی ناراحت شد. با خود فکر کرد: «آیا خوب است که من را پس از مرگ این گونه بشناسند؟»

سریع وصیت نامه‌اش را آورد. جمله‌های بسیاری را خط زد و اصلاح کرد. پیشنهاد کرد ثروتش صرف جایزه‌ای برای صلح و پیشرفت‌های صلح آمیز شود. امروزه نوبل را نه به نام دینامیت، بلکه به نام مبدع جایزه صلح نوبل، جایزه‌های فیزیک و شیمی نوبل و ... می‌شناسیم. او امروز، هویت دیگری دارد.


یک تصمیم، برای تغییر یک سرنوشت کافی است! 

 


اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد
پندار، گفتار، کردار PGKNEEK
      @         نیـــــک     @  
    <) )>                  <((>
   _\\_ APPOSTAD _//_
   |||S  i  G  N  A T U R|||  


یک درس مدیریتی کنترل خشم
از خاطرات مارگارت تاچر :
وقتی جوان بودم قایق سواری را خیلی دوست داشتم,یک قایق کوچک هم داشتم که با آن در دریاچه قایق سواری میکردم و ساعت های زیادی را آنجا در تنهایی میگذراندم.
شبی بدون آنکه به چیز خاصی فکر کنم نشستم و چشم هایم رابستم.شب خیلی قشنگی بود.در همین زمان قایق دیگری به قایق من برخورد کرد,عصبانی شدم و خواستم با شخصی که با کوبیدن به قایق آرامش من را بر هم زده بود دعوا کنم ولی دیدم قایق خالی است.کسی در قایق نبود که با او دعوا کنم و عصبانیت خودم را به او نشان دهم, چطور میتوانستم خشم خودم را تخلیه کنم ؟هیچ کاری نمیشد کرد. دوباره نشستم و چشم هایم را بستم,عصبانی بودم....در سکوت شب کمی فکر کردم,قایق خالی برای من درسی شد....
از آن به بعد,اگر کسی باعث عصبانیت من شود,پیش خودم میگویم :"این قایق هم خالی است "
نکته :در واقع آن کس که شما را عصبانی میکند,شما را فتح کرده.اگر به خود اجازه میدهید از دست کسی خشمگین باشید و بخش عمده ای از عاطفه و ذهن تان را به او اختصاص دهید,در واقع به او اجازه تصاحب این بخش های وجودتان را داده اید.
در پناه مهربانترین مهربان


اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد
پندار، گفتار، کردار PGKNEEK
      @         نیـــــک     @  
    <) )>                  <((>
   _\\_ APPOSTAD _//_
   |||S  i  G  N  A T U R|||  


اتاق فکر ! ؟
یکی از اصول تعلیمات قرآن کریم دعوت به تفکر و تدبر است. انسان متفکر از راه مشخصی مجهول خود را معلوم می‌کند؛ یعنی در گام نخست، مطلوب خود را بررسی می‌کند و می‌بیند برای او مجهول است، سپس سراغ مقدماتش می‌رود
 [۱]. زمر، ۹٫

[۲]. زمر، ۱۸٫

[۳]. اسراء، ۳۶٫

[۴]. بقره،۱۶۴٫

[۵]. انبیاء، ۲۲٫


… قُلْ هَلْ یَسْتَوِی الَّذِینَ یَعْلَمُونَ وَالَّذِینَ لَا یَعْلَمُونَ …﴿۹﴾

بگو آیا کسانى که مى‏دانند و کسانى که نمى‏دانند یکسانند 



اتاق فکر

صدای پای اندیشه‌ها از صدای پای قوی‌ترین ارتش‌های جهان رساتر است  

<< ویکتور هوگو >>

اطاق فکر، اطاق مفهوم سازی و مفهوم ستانی است;

این اطاق، راهبردی عقلانی برای نهادهای فکرسازی و بازسازی فکرها است 


ضرورت اطاق فکر در سه پایه معنی می یابد: 

الف . پایگاه فکرسازی . 

ب . بازسازی و اصلاح فکرها . 

ج . بانک اطلاعات و دریافت فکرها .




پیشنهاد برای جلسات اطاق فکر


1- برای کاهش هرچه بیشتر پیچیدگی فرآیندها در سازمان نیاز به پذیرش و اجرای فن آوری های جدید از طریق اجرایی نمودن نوآورهایی است که توسط افراد خلاق و ایده پرداز طرح می گردد... 
2- درصورتیکه براین نظر متفق باشیم فرهنگ آن را بایستی از طریق سیاستگذاری و تعاملات و طرحهای ویژه از طریق اتاق فکر بوجود آوریم ...
3- حال اگر اتاق فکر از یک ساختار مناسب برخوردار باشد می تواند به این فرهنگ سازی پاسخ مناسب دهد،تشریح ساختار ... 

در ساختار پیشنهادی اینگونه جلسات بعنوان مجمع اعضاء اتاق درنظر گرفته شده ، که اعضاء دراین جلسات می توانند... 

تشکیل این جلسات بفاصله هریک تا دو ماه برحسب ضـرورت تشکیل می گردد. 

4- پس از آن شورای دبیرخــانه است که اعضاء آن از منتخبین این مجمع و یکنفر از هر کمیسیون موضوعیتشکیل شده خواهد بود است که ترجیحاً مجموع انها کمتر از ده نفر در هرجلسه میباشد وظایف این شورا عبارت از ... 
5- پس از شورای دبیرخانه تشکیل کمسیونهای موضوعی است که بنابرنیاز به بررسی و مطالعه مسائل خاص ارجاعی از طرف شورای دبیرخانه و یا مجمع اعضاء تشکیل می گردد و پس از انجام وظیفه بنابر ضرورت،کار آنها ادامه و یا متوقف خواهد شد.....


اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد
پندار، گفتار، کردار PGKNEEK
      @         نیـــــک     @  
    <) )>                  <((>
   _\\_ APPOSTAD _//_
   |||S  i  G  N  A T U R|||  

مشتریان داخلی بانک
رضایت کارکنان به عنوان مشتریان داخلی بانکها نقش اساسی را در بالابردن سطح کیفیت کار به عنوان یک محصول و مشارکت آنها در انجام فرآیندها به کمک مدیریت ، بانکها را در جهت ارائه سطح بالای کیفیت محصولات و خدمات رهنمون می سازد که در نتیجه افزایش سطح رضایتمندی در میان مشتریان خارجی سازمان را به همراه خواهد داشت .

باید کارکنان را ترغیب کنیم تا با نهایت درایت ، علاقه و عشق به سازمان ، به رقابت پرداخته و تمامی تلاش خود را برای رسیدن به اهداف بانک بکاربرند.

جذب مشتریان به صورت هدفدار و شناسنامه ای نمودن این افراد 


با توجه به افزایش رقابت در بازار خدمات مالی ، وجود استراتژی های موثر جهت حفظ مشتریان و ایجاد وفاداری در آنها نقش به سزائی را در موفقیت بانک خواهد داشت.

مقرر شد تا جهت ایجاد انگیزه و رقابت بیشتر در کارکنان ،


" فرم ارزیابی کارمند برتر طراحی "


و جهت شناسایی پرسنل توانمند و پویای در شعبه در پایان هر ماه تکمیل و به مدیریت مربوطه ارسال گردد و به افراد برگزیده نیز به رسم یادبود جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.


اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد
پندار، گفتار، کردار PGKNEEK
      @         نیـــــک     @  
    <) )>                  <((>
   _\\_ APPOSTAD _//_
   |||S  i  G  N  A T U R|||  



به‌هم‌ نپریم‌٬‌باهم‌بپریم.



کلامت را عوض کن دنیایت عوض می شود !




اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد
پندار، گفتار، کردار PGKNEEK
      @         نیـــــک     @  
    <) )>                  <((>
   _\\_ APPOSTAD _//_
   |||S  i  G  N  A T U R|||  


پنج استراتژی برای رشد بازاریابی


چگونه می‌توانید بازارهایتان را گسترش دهید؟ 
پنج استراتژی خلاقانه و مهم برای رشد بازاریابی وجود دارد.


نخست اینکه می‌توانید با تصحیح محصول، تبلیغ موثرتر، قرار دادن محصولات در یک بسته، خارج کردن آنها از بسته‌های خاص، گسترش کانال‌های توزیع یا کاهش قیمت، تعداد بیشتری از محصول فعلی را در بازارهای فعلی بفروشید. با کدام یک از این استراتژی‌ها می‌توانید تعداد بیشتری از محصول فعلی را در بازارهای موجود بفروشید؟


دوم‌ می‌توانید محصولات و خدمات جدیدی را به بازارها و مشتریان فعلی بفروشید. محصولاتی مکمل محصولات و خدمات فعلی تولید کنید که قبلا در بازار اعتبار پیدا کرده‌اند و کانال‌های توزیعشان را یافته‌ا‌ید.
مشتریان فعلی چه خواسته‌ها، نیازها یا آرزوهای دیگری دارند که می‌توانید با تولید محصولات و خدمات جدید و مکمل محصولات قبلی، آنها را برآورده کنید؟

۸۰ درصد محصولاتی که ۵ سال دیگر خریداری و استفاده می‌شوند، کاملا با محصولات امروز تفاوت دارند. امروزه سرعت منسوخ شدن محصولات بیش از هر زمان دیگری در تاریخ بشر است و فقط چند ماه یا چند سال کارایی دارند. باید مدام محصولات و خدمات جدیدی ارائه دهید تا جایگزین محصولاتی شوند که تاریخ مصرفشان در بازارهای فعلی به سر آمده است.

ورود به بازارهای جدید

سوم محصولات فعلی خود را به بازارهای جدیدی ارائه کنید که قبلا هرگز از آنها بهره‌برداری نکرده‌اید. به دنبال بازارهای جدید و متفاوت ملی و بین‌المللی باشید که بتوانید محصولات فعلی را به آنها عرضه کنید.
۸۰ درصد مشتریان احتمالی حتی از وجود محصول یا خدمت شما اطلاع ندارند و نمی‌دانند که خرید آنها چه تاثیر مثبتی در زندگیشان دارد.


چهارمین و سخت‌ترین استراتژی این است که محصولات جدید را به بازارهای جدید عرضه کنید. داستان آیپاد، آیفون و آیپد که به یکباره اَپل را به ارزشمندترین شرکت دنیا تبدیل کردند، مثال خوبی از ارائه محصولات جدید به بازارهای جدید است.

مثال دیگر فیسبوک است که توانست با یک ایده ساده در کمتر از ۱۰ سال بیش از یک میلیارد مشتری را به خود جذب کرده و افراد زیادی را به ثروت‌های کلان برساند.

مارک زاکربرگ و شرکایش احساس کردند که مردم برای برقراری ارتباط با سایر افراد دنیا به استفاده سریع و موثر از تکنولوژی نیاز دارند. فیسبوک با این ایده اولیه فعالیت‌های ارتباطی گسترده و متنوعی را برای اعضا تعریف کرد و به یکی از موفق‌ترین و سریع‌الرشدترین کسبوکارهای تاریخ تبدیل شد.

با قابلیت‌ها، منابع، نیروی کار و توان تولید فعلی خود می‌توانید چه محصولات و خدمات جدیدی را به بازارهای جدید ارائه کنید؟ متفاوت بیندیشید.

استراتژی پنجم این است که محصولات و خدمات برتر سایر شرکتها که برای مشتریان فعلی‌تان ایده‌آ‌ل است را مشخص کنید. می‌توانید به مشارکت انتفاعی و ائتلاف‌های استراتژیک بپیوندید و کانال بازاریابی محصولات و خدمات دیگران شوید. این یک استراتژی کم‌خطر و پر سود است که می‌توانید نخست آن را امتحان کرده و سپس اجرا کنید.

منبع: مدیر سبز


اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد
پندار، گفتار، کردار PGKNEEK
      @         نیـــــک     @  
    <) )>                  <((>
   _\\_ APPOSTAD _//_
   |||S  i  G  N  A T U R|||  


شکستن مرزهای عملکرد

چگونه در یک روز کارهایی انجام دهیم که دیگران در یک هفته قادر به انجام آن نیستند؟

اگر معمولا خسته هستید و در محل کارتان بازده لازم را ندارید و در خانه انرژی کافی برای گذراندن با افراد خانواده را ندارید، مدیریت عملکرد مهم‌ترین مهارتی است که باید بیاموزید.

• قهرمانان ورزشی چگونه به رکوردهای خارق‌العاده دست می‌یابند؟
• چهار منبع اصلی انرژی ما و روش بازیابی آنها
• روش تبدیل کارهای مهم به عادت‌های روزانه
• روش‌های افزایش انرژی فیزیکی با تصحیح تغذیه و استراحت
• ایده‌هایی برای افزایش سریع عملکرد در کار و زندگی شخصی
• چگونه با تناوبی کردن روز کاری بیشترین عملکرد را داشته باشیم؟

باارزش‌ترین کاری که می‌توانید در حق خودتان و کارمندان‌تان انجام دهید آن است که با روش‌های افزایش عملکرد آشنا شوید و آنها را به‌کار گیرید.

کتاب «شکستن مرزهای عملکرد» برای کسانی نوشته شده که می‌خواهند دستاوردهای بسیار زیادی داشته باشند و برایشان نتایج مهم هستند، نه سعی و تلاش بیهوده. 

این کتاب 128 صفحه‌ای راهکارهایی بسیار کاربردی و ساده‌ای ارائه می‌دهد تا در هر روز کارهای بسیار 
بیشتری انجام دهید.

 

سرفصل مطالب کتاب
مقدمه: ......................................................................6 
فصل 1: رازهای افزایش عملکرد شخصی....................................................................9 
فصل 2: شارژ انرژی فیزیکی....................................................................33 
فصل 3: شارژ انرژی احساسی.................................................................49 
فصل 4:  شارژ انرژی فکری......................................................................67 
فصل 5: شارژ روحیه.....................................................................83 
فصل 6: ساخت عادت‌های عمیق......................................................................93 
فصل 7: مدیریت زمان.....................................................................105 
فصل 8: افزایش بیشتر عملکرد..................................................................119

 

بخشی از مقدمه کتاب
هر روز که علم پیشرفت می‌کند و ارتباطات بیشتر می‌شود، دستاوردها و عملکرد شخصی افراد کاهش می‌یابد. اغلب مردم جهان امروزه بسیار خسته‌تر و بی‌حوصله‌تر از گذشته هستند و به‌سختی می‌توانند بر انجام یک کار بزرگ تمرکز کنند.


این موضوع دلایل مختلفی دارد و به موارد فراوانی بستگی دارد: از آلودگی هوا گرفته تا افزایش اطلاعاتی که در روز با آنها برخورد می‌کنیم. ولی نکته مهمی که در این کتاب به آن می‌پردازیم آن است که اغلب افراد به خودشان و بدنشان به‌عنوان سرمایه‌ای ارزشمند نگاه نمی‌کنند و با عملکرد آن آشنا نیستند و در حفظ و نگهداری بهتر آن نمی‌کوشند.


سلامتی، شادابی و افزایش عملکرد سه عامل کاملا مرتبط به همدیگر هستند و کسی نمی‌تواند در بدترین شرایط سلامتی باشد، شاداب نباشد و در عین حال عملکرد بالایی از خود نشان دهد.
پس تا دیر نشده است بیایید با این اصول آشنا شویم و با ایجاد تغییراتی در زندگی و عادت‌های روزانه خود، سلامتی و عملکرد بهتری داشته باشیم.


امروزه مردم کمتر از گذشته کارها را به ‌اتمام می‌رسانند و رضایت اشخاص از فعالیت‌های روزانه کمتر شده است. البته منظور ما این نیست که نمی‌توان عملکرد بالایی داشت. ما می‌توانیم زندگی فوق‌العاده‌ای داشته باشیم و هر روز از سلامتی، شادابی و عملکرد خارق‌العاده خود لذت ببریم.
زندگی بسیار کوتاه‌تر از آن است که سال‌های سال از آن‌را بدون دستاوردی قابل‌توجه سپری کنیم. امیرکبیر فقط 3 سال وزارت کرد و در همین مدت کوتاه مدرسه دارالفنون را تاسیس کرد، روزنامه وقایع اتفاقیه را منتشر کرد، قراولخانه ایجاد کرد و اصلاحات اجتماعی بزرگی انجام داد. آیزاک آسیموفِ نویسنده در طول زندگی خود بیش  از 500 کتاب نوشت!


فرض کنید می‌توانستیم کارهای 5 سال آینده را فقط در یک سال انجام دهیم. در این‌صورت از زندگی خود بهرة بسیار بیشتری می‌بردیم. انجام کارهایی که افراد معمولی در 5 سال انجام می‌دهند در یک سال، دور از واقعیت نیست. فقط باید با روش‌های افزایش عملکرد شخصی آشنا شویم و آنها را هر روز به‌کار گیریم.
ما در این کتاب درباره تبدیل شدن به دستگاهی که بازده بالایی دارد و کارهای زیادی انجام می‌دهد، صحبت نمی‌کنیم. شادابی و سلامتی ما به عوامل مهمی مانند داشتن دوستی‌های ارزشمند، تفریح و استراحت بستگی دارد. 


نظر ما این است که می‌توان در طول روز کار بسیار پرمعنا و قابل‌توجهی انجام داد و سپس با انرژی فراوان به خانه رفت و با خانواده و دوستان اوقات خوشی را سپری کرد. اگر به‌دنبال چنین زندگی‌ هستید این کتاب دقیقا برای شما نوشته شده است.


کتاب «شکستن مرزهای عملکرد» فقط درباره افزایش لحظه‌ای عملکرد صحبت نمی‌کند. هر فردی شاید بر اثر اشتیاق لحظه‌ای، عملکرد بسیار بالایی داشته باشد. کمتر از 5 درصد افرادی که نواختن گیتار را آغاز می‌کنند، یادگیری را آنقدر ادامه می‌دهند تا یک آهنگ را به‌طور کامل فرا بگیرند. 95 درصد بقیه بر اثر شوق لحظه‌ای تصمیم به فراگیری گیتار می‌گیرند و البته قبل از یادگیری حتی یک آهنگ، از ادامة کار منصرف می‌شوند. 


در این کتاب درباره عملکرد پایدار صحبت می‌کنیم، یعنی صرفنظر از اتفاقات و شرایط اطراف بتوانیم عملکرد معقول و قابل‌توجهی داشته باشیم.


شاید شما خواننده گرامی کارمندی هستید که با خود می‌اندیشید چرا باید در محل کارم عملکرد خارق‌العاده‌ای داشته باشم؟ حقوقم ارتباطی با عملکرد شخصی من ندارد و بارها کارهای ارزشمندی انجام داده‌ام که هیچ پاداشی به‌دنبال نداشت و حتی شاید دیگران آنرا به‌نام خود تمام کرده‌اند. بله ممکن است در محل کار شما چنین شرایطی وجود داشته باشد، ولی از شما سوالی داریم. آیا دوست دارید از کارتان و همچنین زندگی خود واقعا لذت ببرید؟ احساس شادی و رضایت ما تا حد زیادی به عملکرد ما بستگی دارد. 
خستگی نتیجه این احساس است که در طی روز کار مفید و قابل‌توجهی انجام نشده است. بسیاری از خستگی‌های پایان روز کاری، نتیجه فعالیت سنگین نیستند، بلکه نتیجه این احساس هستند که یک روز بسیار معمولی بدون هیچ اتفاق ارزشمندی به‌پایان رسیده و هیچ دستاوردی حاصل نشده است. 

 

هیچکس نمی‌تواند روز کاری شما را لذت‌بخش‌تر کند، جز خودتان! پس بیایید سفر هیجان‌انگیز «شکستن مرزهای عملکرد» را شروع کنیم.

_________________________________________________

نام کتاب: شکستن مرزهای عملکرد - چاپ چهارم
نویسنده: ژان بقوسیان، سیمین بندرومی
انتشارات: سپید
قطع کتاب: رقعی
تعداد صفحات: 128
نوبت چاپ: چهارم 1392
قیمت: 6 هزار تومان + هزینه پست = 8500 تومان
قیمت کتاب همراه سی‌دی صوتی کامل کتاب: 15900 تومان

اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد
پندار، گفتار، کردار PGKNEEK
      @         نیـــــک     @  
    <) )>                  <((>
   _\\_ APPOSTAD _//_
   |||S  i  G  N  A T U R|||  


در بدترین ما آنقدر خوبی هست
و در بهترین ما آنقدر بدی هست
که هیچ یک از ما را شایسته نیست
که از دیگران عیب جویی کنیم
 
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﯾﺎﺩ ﺩﺍﺩ ...
ﺍﮔﺮ ﻗﻀﺎﻭﺕ ﻧﺎﺩﺭﺳﺘﯽ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﮐﺴﯽ ﺑﮑﻨﻢ ...
دنیا ﺗﻤﺎﻡ ﺗﻼﺷﺶ ﺭﺍ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﺗﺎ ﻣﺮﺍ ﺩﺭ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺍﻭ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﻫﺪ ...
ﺗﺎ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﻨﺪ ...
ﺩﺭ ﺗﺎﺭﯾﮑﯽ ﻫﻤﻪ ﻣﺎ ﺷﺒﯿﻪ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮﯾﻢ ...


اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد
پندار، گفتار، کردار PGKNEEK
      @         نیـــــک     @  
    <) )>                  <((>
   _\\_ APPOSTAD _//_
   |||S  i  G  N  A T U R|||  


بازاریابی شبکه ای
مثلا وقتی مردم می خواستند بگویند کە یک بخاری خریده اند  می گفتند: یک دئو ترم خریده ام، بە دستمال کاغذی می گفتند کلینکس، بە پودر لباسشویی می گفتند تاید، بە مایع ظرفشویی می گفتند ریکا … حال آنکه اینها صرفا نام های تجاری می باشند و ده ها مارک تجاری دیگر همزمان همان نوع کالا را تولید و عرضه می کردند.

این موضوع در موردبازاریابی شبکه ای هم صادق است کە البته تاریخچه بە وجود آمدن، تکامل تدریجی و توسعه آن بە سال ها قبل از بە وجود آمدن شرکت هایی مثل گلدکوئست و امثال آن بازمی گردد.

بیست و نهم آبان ماه سال ۱۳۸۷، شخصی بە نام سید رضا حسینی این مقوله را بە شکل بازاریابی شبکه ای مجاز، برائ اولین بار در ایران بە طور رسمی و بە عنوان اختراع در اداره ثبت اختراعات بە ثبت رسمی رساند. حدود یک سال بعد، یعنی در هشتم دی ماه ۱۳۸۸ (۲۸ دسامبر ۲۰۰۸) بازاریابی شبکه ای قانونی اعلام شد و وزارت بازرگانی جمهوری اسلامی ایران، قوانین و مقررات فعالیت در بازاریابی شبکه ای و مرز بین فعالیت شبکه ای (نت ورک مارکتینگ) را با فعالیت هرمی مشخص کرد.

این در حالی است کە در خبرها جمهوری اسلامی ایران، غالبا بر غیرقانونی بودن بازاریابی هرمی تاکید می گردد و مدام در رسانه ها خبرهایی مبنی بر جلوگیری از فعالیت فعالان این شغل و غیرقانونی بودن این شبکه ها منتشر می گردد.

در شهریور ماه سال ۱۳۹۰ بعد از دو سال تلاش و بررسی های طولانی، چند شرکت برائ اولین بار در تاریخ ایران موفق بە کسب مجوز بازاریابی شبکه ای از وزارت بازرگانی شدند. بازاریابی شبکه ای یا «نت ورک مارکتینگ» نوعی شیوه فروش است کە در آن کمپانی ها محصولات خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه بە فروش می رسانند، و مشتریان پس از خرید، در صورت تمایل می توانند محصولات کمپانی را بازاریابی و برائ خود سوآفرینی کنند.

درآمد در بازاریابی شبکه ای هم در ازای فروش مستقیم کالا و هم در ازای فروش از طریق زیرمجموعه کسب می گردد. یک نماینده فروش علاوه بر جذب مشتریان، آموزش نیروهای تازه وارد را در جهت جذب مشتریان برعهده دارد. بازاریابی شبکه ای در واقع هدف همه شرکت هاست (هم شرکت های دارای بازاریابی شبکه ای و هم شرکت های فاقد آن).

اگر شما شنیدید کە یک شرکت با سابقه اعلام کرده است کە «در صورت معرفی یکی از دوستانتان بە ما در خرید بعدی از تخفیف برخوردار شوید» این همان بازاریابی چندسطحی است. انجمن های سلامتی، آژانس های املاک، شرکت های ارتباط تلفنی و صنایع مختلف دیگر، از این روش استفاده می کنند. اغراق نکرده ایم اگر بگوییم بعضی مشاغل تخصصی (پزشکان، دندانپزشکان، حسابداران) مرگ و زندگی شان بە مشتریانی بستگی دارد کە آنها را بە دیگران معرفی می کنند. تمام این مشاغل بە سادگی تلاش می کنند تا مشتریان کنونی آنها تبلیغ و بازاریابی محصولات و خدمات آنها را برائ مشتریان بالقوه انجام بدهند.

اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد
پندار،گفتار،کردار نیـک PGKNEEK
    @                   @  
 <) )>               <((>
_\\_ PGKNEEK _//_ 


شرکت های سنتی

در شرکت فاقد سیستم بازاریابی شبکه ای، شرکت مدیر و نمایندگان فروش را استخدام می کند. این نوع شرکت ها برائ استخدام نمایندگان فروش بە سبب کمبود منابع مالی کە شرکت باید بە عنوان حقوق پرداخت کند و همچنین تعداد اشخاصی کە مدیر فروش قادر است آنها را بە کار گیرد، دارای محدودیت است.

زمانی کە مدیر فروش بە سبب افزایش حجم کارها قادر بە اداره امور نباشد، شرکت مجبور بە استخدام مدیر دیگری در کنار مدیر قبلی و یا ارتقاء یکی از نمایندگان فروش بە مدیر می گردد. بە این حالت، بازاریابی «چند عرضی» گفته می گردد؛ چرا کە شرکت در مقایسه با حالت چند سطحی، تنها بە طور افقی توسعه پیدا می کند. این در حالی است کە در بازاریابی شبکه ای سازمان بە صورت عمودی رشد می کند.

نحوه فعالیت یک شرکت بازاریابی شبکه ای

در ابتدا اشخاصی کە قادر بە جذب مشتری و نماینده فروش باشند، با ثبت نام در این مجموعه کار خود را آغاز می کنند و این حق را دارند کە خود را تا جایگاه یک مدیر فروش ارتقا دهند. از آنجا کە شرکت های بازاریابی شبکه ای بە نمایندگان فروش و اعضای خود حقوق ثابت پرداخت نمی کنند و تنها کمیسیون فروش بە اشخاص پرداخت می گردد؛ بنابراین محدودیتی در جذب مدیر فروش و نماینده وجود ندارد و از طرفی بە سبب گسترش سریع، افزایش شمار نمایندگان فروش آموزش دیده، برائ شرکت بسیار مقرون بە صرفه است. این موضوع همچنین برائ نمایندگان فروش بسیار سودمند است؛ چرا کە درآمدشان محدود بە میزان فروش خودشان نیست و از حجم فروش زیرمجموعه های خود نیز درصدی را دریافت می کنند.

پیشنهاد برائ ورود بە عرصه کالا

در واقع MLM یکی از پنج روشی است کە شرکت ها برائ فروش و توزیع یک محصول با خدماتشان بە مشتریان از آن استفاده می کنند. تمامی شرکت ها (شرکت های MLM و شرکت های سنتی) در یک خصوصیت با یکدیگر مشترک می باشند، آنها محصول یا خدماتی را ارائه می دهند کە سبب بەبود زندگی مصرف کننده می گردد.

مادامی کە یک شرکت دارای چنین محصول یا خدماتی باشد، نیازمند این است کە بە طور گسترده معرفی شود. آنها این عمل را بە وسیله توزیع انجام می دهند. توزیع یک محصول عبارت است از یافتن و رساندن محصول بە دست مشتریان بە طور کلی پنج روش عمده برائ توزیع یک محصول یا خدمات وجود دارد کە عبارتند از: بازاریابی شبکه ای، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی تلفنی، پست مستقیم، فروشگاه در معرض دید در هر یک از این پنج روش، می توان از تکنیک های چهار روش دیگر برائ یافتن مشتریان استفاده کرد. بدین معنی کە روش خرده فروشی فقط محدود بە مراجعان حضوری نیست و یک خرده فروش همچنین می تواند در رادیو، تلویزیون، روزنامه ها و مجلات نگاه ها را بە سمت مغازه خود جلب کند.

این کار می تواند منجر بە افزایش مراجعه حضوری اشخاص بە آن مغازه شود. بە طور مشابه یک توزیع کننده در یک شرکت بازاریابی می تواند از مسیر همه روش های پنجگانه یاد شده، مشتری پیدا کند. درست بە همان اندازه کە از طریق دوستان و آشنایان مشتری جذب می کند.
اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد
پندار،گفتار،کردار نیـک PGKNEEK
    @                   @  
 <) )>               <((>
_\\_ PGKNEEK _//_ 


15 جمله شگفت انگیز از دکتر وین دایر 

 *** هر کس به دیگری زیانی برساند و یا ضربه ای به کسی بزند، بیشترین زیان را خود از آن خودخواهد دید، چرا که هرکس در دادگاه عدل الهی در برابر اعمال ناروای خودش مسؤول است.
 
*** به هر کاری که دست زدید، نیاز به خداوند و خدمت به مردم را در نظر داشته باشید، زیرا این شیوه ی زندگی معجزه آفرینان است.

*** درستکارترین مردم جهان، بیشترین احترام را بسوی خود جلب شده می بینند، حتی اگر آماج بیشترین بدرفتاریها و بی حرمتیها قرار گیرند.

*** تنها راه تغییر عادتها، تکرار رفتارهای تازه است.

*** اگر شخصیت خود را با فعالیت‌های شغلی خویش می‌سنجید،پس غیرواقعی نیست اگر بگویید وقتی کار نمی‌کنید فاقد شخصیت هستید.

*** برای آغاز هر تحول در خود، ابتدا منبع تولید ترس و نفرت را در وجود خود شناسایی و ریشه کن کنید.


*** از مهم ترین کارهایی که به عنوان یک آدم بزرگ می توانید انجام دهید اینست که گهگاه به شادمانی دوران کودکی برگردید.

*** اگر مختارید که بین حق به جانب بودن و مهربانی یکی را انتخاب کنید، مهربانی را انتخاب کنید.

*** دروغ انفجاریست در اعتماد به نفس تو.

*** انتخاب با توست، میتوانی بگوئی : صبح به خیر خدا جان
یا بگوئی : خدا به خیر کنه، صبح شده ...

*** به دل خود مراجعه کنید و نسبت به تمام کسانی که در گذشته از دست آنها ناراحت شده اید احساس محبت نمایید. هر جا ناراحت شدید اقدام به بخشش و عفو نمایید.
عفو و گذشت پایه بیداری معنوی است.

*** عشقم نثار کسیست که با دستپاچگی در جاده‌ها از من سبقت می‌گیرد. به کسی که در گوشهٔ خیابان به حالت احتیاج افتاده ‌است، کمی پول بیشتری می‌دهم. بین جر و بحثهای مردم در یک سوپر مارکت می‌روم و سعی می‌کنم به آن محیط عشق ببرم. در غالب هزاران راه، هر روز، عبادت معنویم بخشیدن عشق است و نه اینکه یک مسیحی، کلیمی، بودایی یا مسلمان باشم بلکه سعی میکنم شبیه به مسیح، شبیه به بودا، شبیه به موسی، و یا شبیه به محمد باشم.

***آنان که به قضاوت زندگی دیگران می نشینند، از این حقیقت غافلند که با
صرف نیروی خود در این زمینه، خویشتن را از آرامش و صفای باطن محروم می کنند.

*** الهی توفیقم ده که بیش از طلب همدردی، همدردی کنم
بیش از آنکه مرا بفهمند، دیگران را درک کنم
پیش از آنکه دوستم بدارند، دوست بدارم
زیرا در عطا کردن است که می ستانیم و در بخشیدن است که
بخشیده می شویم و در مردن است که حیات ابدی می یابیم.

اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد
پندار،گفتار،کردار نیـک PGKNEEK
    @                   @  
 <) )>               <((>
_\\_ PGKNEEK _//_ 


جملات کوتاه در ارتباط با اخلاق کار

 

short sentences for ethic of work

 

اخلاق کار

اخلاق کار به عنوان یکی از زمینه های دانش مدیریت به شمار می رود؛ مخصوصاً از زمان تولد نهضت مسئولیت اجتماعی در دهه 1960. در این دهه نهضتها و جنبشهای آگاهی بخش اجتماعی توقعات مردم را از شرکتها بالا برد. مردم به این عقیده رسیده بودند که شرکتها باید از امکانات وسیع مالی و نفوذ اجتماعی خود برای رفع مشکلات اجتماعی نظیر فقر، خشونت، حفاظت از محیط زیست، تساوی حقوق، بهداشت و سلامت همگانی و بهبود وضع آموزش استفاده کنند. بسیاری از مردم ادعا می کردند که چون شرکتها با استفاده از منابع کشور به سود دست می یابند لذا به کشور مدیون بوده و برای بهبود وضع اجتماع باید کوشش کنند. بسیاری از محققان، مدیران و مدارس بازرگانی این تغییر و تحولات را درک کرده و لذا در برنامه ریزیهای خود و نیز درعمل کلمه ذینفعان را که شامل جامعه ای وسیع تر اعم از کارمندان، مشتریان و تامین کنندگان می شود جایگزین کلمه سهامداران کرده اند.اخلاق کــار همــانند دیگر رشته ها و زمینه های مدیریت به دنبال یک نیاز به وجود آمد. با پیچیده تر و پویاتر شدن تجارت، سازمانها فهمیدند که به راهنمائیهایی جهت انجام کارهای صحیح (ازنظر اخلاقی) و پرهیز از کارهای غلط و مضر برای دیگران نیاز دارند و لذا اخلاق کار متولد شد.از آنها مواجه هستند مانند تعارض منافع، استفاده نـاصحیح از منابع و نقض قراردادها و موافقتنامه ها.

 

فواید مدیریت اخلاق در محیط کار

 

1 - توجه به اخلاق کار به بهبود اساسی اوضاع برخی جوامع انجامیده است.

2 - برنامه های اخلاق باعث می شود که در شرایط آشفته، سازمان عملکرد اخلاقی خود را حفظ کند.

3 - برنامه های اخلاق باعث شکل گیری کــارهـای گروهی قوی و افزایش بهره وری می شود. 

4 - برنامه های اخلاق باعث رشد و بالندگی کارکنان می شود.

5 - برنامه های اخلاق ما را از قانـونی بودن خط مشی های سازمان مطمئن می کند.

6 - برنامه های اخلاق باعث جلوگیری از عمل مجرمانه اهمال می شود. 

7 - برنامه های اخلاق به مدیریت ارزشهای مطرح در مدیریت کیفیت، برنامه ریزی استراتژیک و مدیریت تنوع کمک می کند.

8 - برنامه های اخلاق به ایجاد تصویری مثبت از سازمان در نزد مردم کمک می کند.

 

هشت دستورالعمل برای اخلاق کار و مدیریت اخلاق 

 

1 - به یاد داشته باشید که مدیریت اخلاق یک فرآیند است. 

برنامه های اخلاق خروجیهایی چون کدها، خط مشی ها، رویه ها، خبرنامه ها و... دارند اما درعین حال مهمترین جنبه این برنامه ها فرایند تفکر و گفتگو است که به تدوین این خروجیها می انجامد.

2 - هدف نهایی برنامه های اخلاق این است که رفتارهای مشخص شده در کد رفتار در محیط کار انجام گیرد. 

بنابراین، در کنار تدوین لیست ارزشهــای اخلاقـی یــا کـــد اخلاق باید خط مشی ها، رویه ها و آموزشهایی که ترجمان این ارزشها به رفتارهای مناسب باشد نیز ایجاد شود.

3 - بهترین راه برای اداره کردن معضلات اخلاقی جلوگیری از وقوع آنها در گام نخست است.

4 - بهتر است تصمیمات حوزه اخلاقیات را به صورت گروهی بگیرید تا احساس تعلق کارکنان نسبت به آن افزایش یابد.

5 - مدیریت اخلاق را با دیگر فعالیتهای مدیریتی ادغام کنید.

6 - هنگام تدوین و اجرای برنامه مدیریت اخلاق از تیم های میان وظیفه ای استفاده کنید.

7 - برای گذشت و عفو ارزش قائل شوید.


8 - تلاش برای عملکرد اخلاقی و درعین حال داشتن تعداد اندکی اشتباه بهتر است از تلاش نکردن در این جهت



اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد
پندار، گفتار، کردار PGKNEEK
      @         نیـــــک     @  
    <) )>                  <((>
   _\\_ APPOSTAD _//_
   |||S  i  G  N  A T U R|||  


MIS چیست ؟
( MIS ) سیستم اطلاعات مدیریت :
در MIS فعالیتها توسط رایانه انجام می شود و شبکه ای از کانالهای ارتباطی و مراکز پردازش اطلاعات است که اطلاعات را از منابع اصلی ( مثلاً از دنیای محیطی ) می گیرد و ذخیره سازی و بهنگام سازی و مرتب می کند و بعد از پردازش اطلاعات را برای تصمیم گیری به مدیران می رساند . 
MIS به منظور تهیه اطلاعات برای برنامه ریزی و کنترل طراحی شده و اطلاعات صحیح باید در اختیار مدیران قرار بگیرد . MIS گرفتن اطلاعات و تجزیه و تحلیل و تلخیص و طبقه بندی و قرار دادن آنها در اختیار مدیر است تا مدیر بفهمد در کارش چقدر رشد کرده . 
مدیران همواره به دنبال اطلاعات هستند . در قدیم منابع اطلاعات پرسنل بود و اطلاعات یا با کاستی می رسید و یا نظرات شخصی هم داخل می شد . یک سیستم اطلاعاتی دقیق قدرت در برنامه ریزی را افزایش می دهد .
تا قرن بیستم هدف MIS برای رفع احساس ناتوانی افراد و نگهداری و بازیابی اطلاعات بوده اما با کامپیوترها تغییراتی در MIS نیز حاصل شد . MIS مغایرتها و انحرافات از هدف را نشان می دهد و گزارشات مدیریتی را در قالب منطقی به مدیر ارائه می دهد . 
MIS زیر مجموعه های زیادی دارد . مثلاً MIS نیروی انسانی , مالی , حسابداری , تولید , بازاریابی و ... یک نقش مهم مدیر MIS آگاهی و تغییر عوامل محیطی و برون سازمانی است . 
در قدیم اطلاعات مدیران در زمینه مدیریت بود و اعمال مدیریتی سریع انجام می شد . اما برای ارائه بهتر خدمات نیاز به IS احساس شد ولی اطلاعات کافی در مورد نقش اطلاعات نداشتند و متخصصین اطلاعات هم از مدیریت بی اطلاع بودند و همین باعث شد که دو گروه به آموزش نادانسته های خود بپردازند و MIS ایجاد شد . 
MIS به دو طریق عمده در حل مسائل کمک می کند : 
1 . به شناسایی و درک مسئله کمک می کند . 
2 . قابل وقوع بودن هدف را برای مدیر بازگو می کند . 
وقتی MIS نصب شد , کارکنان ترسیدند که کامپیوتر جای آنها را بگیرد و بی کار شوند و حتی اگر از حجم کارگر کم نشود می ترسیدند که MIS آنها را تحت کنترل قرار دهند . در حالی که MIS با صحت و دقت اطلاعات , مهارتها را زیاد می کند . و وقتی مسئله هزینه MIS مطرح شد با توجه به مسئله سود و زیان , مدیران MIS را پذیرفتند .
* در قبال ترس کارکنان مدیر باید کارهایی را انجام دهد که از MIS نترسند :
1 . استفاده از رایانه برای ارتقای شغلی 
2 . ساخت یک رابطه مطمئن بین کارکنان و متخصصان اطلاعاتی و مدیریتی 
3 . اهداف شرکت در راستای نیاز کارکنان باشد . 
وظایف MIS : 
1 . جمع آوری اطلاعات ( اطلاعاتی که در آینده مورد استفاده قرار می گیرند . ) 
2 . انباشت و پردازش اطلاعات ( تجزیه و تحلیل و دسته بندی و ذخیره سازی اطلاعات ) 
3 . توزیع اطلاعات ( بازیابی و رساندن اطلاعات به واحدها ) 
کاربرد MIS : 
در مدیریت مدرن یا کیفیت TQM 
سازمانها مثل موجودات زنده هستند به همین دلیل سازمانهای پویا ( دینامیک ) نام گرفته اند . 
طبق این مکانیزم اگر MIS را قلب و دستگاه گردش خون در نظر بگیریم , مدیریت مانند سر است . کاربرد دیگر MIS در راستای استانداردهایی مانند ISO 9000 است تا مدیر تصمیمات درست را اتخاذ کند . همچنین اولین پدیده بعد از ورود MIS اتوماسیون بود. 
ویژگیهای MIS : 
1 . اطلاعات دقیق را به موقع در اختیار گیرنده قرار دهد . 
2 . پاسخگوی مدیران برای دریافت اطلاعات باشد . 
3 . گزارشهای استثنایی را هم به مدیر برساند . 
4 . مورد پذیرش کاربران باشد . 
5 . باصرفه باشد . 
6 . استفاده از آن سهل باشد . 
همچنین اگر از آغاز اهداف معلوم باشد می توانیم پیشگویی کنیم به هدف می رسیم یا نه . 
ضعف MIS : 
MIS وظیفه جمع آوری داده ها و پردازش آنها را به عهده دارد و دقیقاً اطلاعات مورد نیاز هر مدیر را در سطح خودش به او نمی گوید . MIS مربوط به کل سازمان است و برای تصمیم گیری مدیران سطوح مختلف نیست . MIS این نقص را با کمک DSS ( سیستم پشتیبانی اطلاعات ) رفع می کند . 
Decision support system : DSS 
یک سیستم متکی بر رایانه برای استفاده اطلاعات خاص توسط مدیر خاص در سطوح مختلف برای اخذ تصمیم .
ضعف سیستم MIS در ایران : 
1 . انطباق نداشتن سیستم پیشرفته با محیط های سنتی سازمانهای ایرانی . 
2 . استفاده MIS توسط متخصصین کم تجربه . 
   مثال MIS : 
کارخانه ای به تولید محصول می پردازد . سیستم ممیزی این کارخانه به عنوان نماینده مشتری در شرکت قادر به اندازه گیری نوسانات و تغییرات سطح کیفی محصول و اعلام سریع آن به منظور تصمیم گیری مناسب است . 
سیستم ممیزی در هر گام از زمان باید قادر به محاسبه پارامترهای مهمی باشد . 
1 . فاصله از هدف . 
2 . عوامل اصلی انحراف از هدف .
3 . عوامل اصلی بهبود یا افت کیفیت و ...
حال اگر سطح کیفیت محصول از حد خاصی کمتر باشد هشدار لازم داده می شود و به طور خودکار توسط سیستم با پردازش اطلاعات , ایرادها و عوامل اصلی انحراف تعیین می شود و مدیریت ارشد با استفاده از MIS از وضعیت کیفی محصولات در هر لحظه با خبر می شود و در صورت مشاهده مغایرت , قادر به اجرای کار مناسب است . 
نتیجه گیری : امروزه گسترش MIS باعث شده مدیریت از ماهیت بروکراتیک خود بکاهد و به سمت انفوکراسی گام بردارد .


اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد
پندار، گفتار، کردار PGKNEEK
      @         نیـــــک     @  
    <) )>                  <((>
   _\\_ APPOSTAD _//_
   |||S  i  G  N  A T U R|||  




هوش

هوش رقابتی ؟

یا

هوش رفاقتی ؟


محبت  چون تمام اُفتد رقابت از  میان  خیزد

به طوف شعله ئی پروانه با پروانه می سازد




هیچ جا در جهان حبیبی نیست



که به دنبال او رقیبی نیست





مردمان تا حبیب می‌گویند






دربرابر ؛ رقیب می گویند


























اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد
پندار، گفتار، کردار PGKNEEK
      @         نیـــــک     @  
    <) )>                  <((>
   _\\_ APPOSTAD _//_
   |||S  i  G  N  A T U R|||  





فکــــــرهای تازه همچون شبنم است 
گرچه می روید ولی عمرش کم است 
باید این افکــــــــــــــار را سیماب کرد 
تا گلستــــــــــــان را بدان سیراب کرد 
این گلستــــــان کشور ایران ما است 
روح مـــا وجسم مـــا جان مـــا است


اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد
پندار،گفتار،کردار PGKNEEK
   @          نیـــــک     @  
 <) )>                   <((>
_\\_ APPOSTAD _//_ 
 S  i  G  N  A  T  U  R 

به جای اینکه غلطک روی زندگیت بیفته (cry) 

زندگیتو بندازش رو غلطک (wink)

----------


باشناخت 9 عنصر ( ثروت مستمر )

و

ایجاد ( رژیم پولی ) زندگی مالیتان را متحول و عاقبت اقتصادیتان را گارانتی کنید.

----------

1- کسب

2- GAP
3- فرآیند جریان نقدینگی

4- پس انداز فعال

5- دوران خاک خوری

6- 4M
7- وام خوب و بد

8- پس انداز فعال

9- پول خام و گردش اول
و ....






نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.