ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
#APPOSTAD_13941101_مدیروار
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ
اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد
=====================
پندار_گفتار_کردار_نیک_PGKNEEK#
@ @
<) )> <((>
_\\_APPOSTAD#_//_
|||S i G N A T U R|||
====================
در پناه یگانه خدای مهربان
#بیان نگوبگو
نگو: متنفرم
بگو: دوست ندارم
نگو:شکست خوردم
بگو:تجربه کسب کردم
نگو:زشته
بگو:قشنگ نیست
نگو:چرا اذییت میکنی؟
بگو:از این کار چه لذتی میبری؟
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
توصیه های ثروتمندان
این قسمت : ||| جیمز دایسون |||
شکستها مهمتراز پیروزیها هستند
میلیاردری که یکی از ایدههای فوقالعادهاش جاروبرقی بدون کیسه آشغال بود و همچنین مالک شرکت دایسون هم هست، حالا یکی از مغزهای خلاق در حیطه اقتصادی ارزیابی میشود. جالب است که دایسون در بیشتر مصاحبهها و سخنرانیهایش بیشتر از آنکه درباره پیروزی و موفقیتهایش صحبت کند، درباره شکستها و ناکامیهایش صحبت کرده است، البته این کار دلیل دارد، این مغز بزرگ اقتصادی میگوید: «بزرگترین درسهایی که در زندگی گرفته میشود، درس از شکستها و ناکامیهاست. همه ما انسانها اشتباه میکنیم اما مهم این است که ارزش این شکستها را بدانیم و از هر اشتباهی درس بگیریم و سعی کنیم با درسگرفتن از هر شکست، پیشرفت کنیم.» شاید فکر کنید که این یک شعار است اما بدانید که دایسون و تیم تحقیق و مطالعات او ۵۱۲۶ بار آزمایش روی جاروبرقیها را انجام دادند که همه آنها شکست خورد اما سرانجام در ۵۱۲۷ آزمایش اتفاق خوبی افتاد و یک کشف جالب رقم خورد. جیمز دایسون میگوید: «مهم این است که شکستها شما را متوقف نکند، مهم این است که به درست بودن کاری که انجام میدهید ایمان داشته باشید و از رسیدن به آن ناامید نشوید، هر شکست میتواند به شما نشان دهد که در چه جایی و چه زمینهای مشکل داشتهاید و با برطرفکردن آنها به موفقیت برسید.»
$$$$$$$$$&$$&$$&$$$$$
عرضه و تقاضا
هنگامی که مقدار کالا یا مواد اولیه محدود است، افزایش قیمت منجر به کاهش تقاضا می شود و برعکس.
تشویق باعث افزایش و تنبیه باعث کاهش می شود. در فعالیت های تولیدی، مالیات و مقررات در حکم تنبیه عمل می کنند و در فعالیت های غیر تولیدی، سود و مزایا به عنوان پاداش عمل می کند.
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
توصیه های ثروتمندان
||| جف بزوس |||
نه سخت باشید، نه نرم
سایت آمازون از مشهورترین سایتهای جهان است و طبیعی است این سایت جزء گرانقیمتترین سایتهای جهان محسوب شود. این سایت که ابتدا برای خرید کتاب و مجلات راهاندازی شد اما اکنون بزرگترین سایت تجاری آنلاین جهان است. جف بزوس یکی از دو پایهگذار این سایت در مصاحبهای با مجله نیویورکر گفته است: «خیلی از مردم به این اعتقاد دارند که باید در لحظه زندگی کرد اما من جزو این دسته نیستم. فلسفه و دیدگاه من این است که درباره آینده و اهمیت زمان چه در امروزه و چه در آینده فکر کنیم و سعی کنیم قدر این زمان را بدانیم و به گونهای برنامهریزی کنیم که در آینده حس راضیبودن را داشته باشیم. همیشه سعی کردهام که برای آینده برنامهریزی کنم و به هدفی که میخواهم برسم تا بتوانم از خودم راضی باشم، با این شیوه همیشه موفق بودهام.»
جالب است که این متخصص نرمافزار و تاجر بسیار موفق در روانشناسی هم سررشته دارد: «برای موفقشدن هم باید سختی داشت و هم انعطاف، اگر بیش از حد نرم باشید با هر مشکلی متوقف میشوید و نمیتوانید از راههای سخت بگذرید. اگر هم اصلا انعطاف نداشته باشید با روبهرو شدن با هر مسئلهای که راهحل آن را نمیدانید خودتان را خواهید دید که مرتب سر به دیوار میکوبید و به هیچ راهحل دیگری فکر نمیکنید.»
… … … … … …
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
نوجوانان کارآفرین
#نوجوانان_کارآفرین
||| کریستین اون |||
نوجوانی است که استیو جابز را قهرمان زندگی و الگوی خودش می داند. او میگوید الهام گرفتن از مدیرعامل اپل علت اصلی موفقیت اش بوده است .
استفاده از او طی دو سال گذشته توانسته ۱ میلیون دلار درامد داشته باشد. اما چگونه؟
این نوجوان بریتانیایی اولین کامپیوترش را در سن ۷ سالگی داشته است. سه سال بعد یک مکینتاش خریده و سراغ طراحی وب رفته است. چهار سال بعد از آن در سن ۱۴ سالگی و در سال ۲۰۰۸ یک سایت راه اندازی کرده که کار ساده ای انجام میداده است. نام سایت Mac Bundle Box بوده است. طراحی و بخش های سایت شبیه سیستم عامل Mac OS است و کریستن تمام تلاش خودش را کرده بود تا هر چه بیشتر به استاندارد های اپل نزدیک شود.
در این سایت او چندین نرم افزار را به صورت یک بسته با هم به کاربران می فروشد. در واقع او با صحبت کردن با برنامه نویس ها از آنها تخفیف عمده می گرفته است و این کار سبب میشده که بسته های نرم افزاری اش با تخفیف بسیار خوبی نسبت به خرید مجزای هر کدام به فروش برسد.
علاوه بر این وقتی مشتریان بسته های نرم افزاری را می خریدند سبب میشد که قفل خرید بسته های جدیدتر برای آنها و دیگر مشتریان باز شود. و همین کار باعث شده بود که خریداران این سایت دیگران را هم برای خرید از آن تشویق کنند.
ایده جالب کریستن سبب شده بود که او طی این مدت ۷۰۰ هزار پوند معادل ۱ میلیون دلار درآمد داشته باشد. حالا کریستن پروژه های جدیدی را هم آغاز کرده و هم اکنون ۸ فرد بزرگ سال از جمله مادر ۴۳ ساله اش برای او کار می کنند.
راز موفقیت او چه بوده؟ خود او می گوید که هیچ رازی وجود ندارد. برای رسیدن به موفقیت فقط کار و تلاش سخت نیاز است.
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
#زبان_بدن
کت و شلوار آقایان در جلسات رسمی مانند جلسات اداری، سمینارها، کنفرانسها، میهمانیهای اداری و دیدارهای رسمی باید مشخصات زیر را داشته باشد تا رسمی به حساب بیاید:
۱- هیچ کت تکی به درد هیچ مجلس رسمی نمیخورد. بنابراین در جلسات رسمی با کت تک ظاهر نشوید.
٢- رنگ کت و شلوار رسمی سرمهای و پس از آن مشکی است. برای جلسات رسمی هیچ رنگ دیگری استفاده نمیشود.
٣- در صورتی که تمایل به استفاده از کت و شلوار طرحدار دارید، خطهای آن باید بسیار نازک باشد و خیلی جلب توجه نکند. کت شلوار مشکی با خط درشت سفید یا چهارخانه یک فاجعه محسوب میشود.
٤- فقط در شرایطی برای مجالس رسمی از کت و شلوار غیر سرمهای استفاده کنید که در تمام فروشگاههای شهر هیچ کت و شلوار سرمهای سایز شما وجود نداشته باشد. البته قبل از خرید رنگ دیگر به خودتان یا برادرتان یا پدرتان یا دوستان تان یک سری بزنید. چون به مراتب بهتر از کت و شلوارهای دیگر مثل کرم، قهوهای و سفید است.
٥- زیر کت، پیراهن سفید یا آبی آسمانی بسیار کم رنگ ساده بپوشید و در صورتی که کت و شلوارتان خطدار است، پیراهن را حتما ساده انتخاب کنید و اگر کت و شلوار مشکی پوشیدید، صرفا از رنگ سفید برای پیراهن استفاده شود.
٦- هرگز زیر کت و شلوار خصوصا رسمی از پیراهن آستین کوتاه استفاده نکنید.
٧- پیراهن آستین بلند ترجیحا با دکمه سردست استفاده شود تا شکوه و نظم شما را به رخ دیگران بکشد.
٨- اگر از کراوات استفاده میکنید با لباس رسمی از رنگهای شاد مانند قرمز، بنفش و... استفاده شود. هرچند کراوات کاملا مرتبط با سلیقه شما است، بعضا مقامات و سران کشورها، رنگ کراوات خود را از رنگ غالب پرچم کشور خود اقتباس میکنند.
٩- کمربند شما حتما باید چرمی، مشکی و ساده باشد با سگکی که جلب توجه نکند.
١٠- شلوار شما باید فاقد هرگونه پیلی و چین باشد.
١١- جوراب کلا یک رنگ دارد آن هم مشکی. بقیه رنگها اصلا جوراب نیست. وقت خودتان را تلف نکنید.
١٢- کفش هم باید مشکی و بنددار ساده باشد، ترجیحا نوکتیز. از پوشیدن کفشهای دارای لژ بزرگ پرهیز کنید. کفش مردانه رسمی دارای ۳سانتی متر پاشنه است.
١٣- از کتهای ۳دکمه هرگز در جلسات رسمی استفاده نکنید. در جلسات رسمی از کتهای ۲دکمه و تک دکمه استفاده شود با اولویت دو دکمه.
١٤- چاک پشت کت میتواند دوچاک یا تک چاک باشد، ولی کتهای دوچاک خوش فرمتر و بهروزتر هستند.
١٥- در هنگام نشستن، هر دو دکمه کت باز باشد.
١٦- در هنگام ایستادن یا راه رفتن، صرفا دکمه بالایی کت (در کتهای دو دکمه) یا دکمه کت تک بسته باشد و دکمه پایین کتهای دو دکمه باز باشد.
١٧- جیبهای کت صرفا جهت تزئین است. در جیبهای کنار هیچ چیزی نگذارید. بعضا در هنگام خرید درب این جیبها دوخته شده است اصلا بازشان نکنید.
١٨- در جیبهای بغل کت چیزی نگذارید که در هنگام بستن دکمه کت برجستگی آن نمایان باشد.
١٩- همیشه در جلسات رسمی کارت ویزیت و رواننویس یا خودنویس همراه داشته باشید.
٢٠- با خودکار معمولی در جلسات رسمی چیزی را امضا یا یادداشت نکنید.
٢١- کاربرد ساعت دیگر صرفا نشان دادن زمان نیست. ساعت شما قدرت شما را نشان میدهد و جایگاه اجتماعی شما را. پس همواره ساعت خوب و رواننویس یا خودنویس مارکدار به همراه داشته باشید.
٢٢- هرگز تحت هیچ شرایطی استفاده از ادوکلن را فراموش نکنید، چراکه به آن شناخته می شوید.
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
توصیه هن
#توصیه_های_ثروتمندان
||| مارک زاکربرگ |||
سریع باشید؛ خیلی سریع
پایهگذار پروژه عجیب و بسیار موفق «فیسبوک» جوانترین میلیاردر جهان محسوب میشود، او و دوستانش یک سایت کوچک را در بوستون پایهگذاری کردند و هرگز تصورش را نمیکردند که سایت کوچک آنها روزی به بزرگترین اتفاق عالم مجازی بدل شود. او هنوز بسیار جوان است و با توجه به تجربه نهچندان زیادش در زندگی شاید فردی مناسب برای ارائه راهکار و توصیه و ارائه الگو به نظر نرسد اما خب این مرد جوان بسیار باهوش و بسیار موفق حرفهای جالبی برای شما دارد: «چیزی که میخواهم به دیگران، به خصوص به جوانها بگویم این است که باید سریع حرکت کنید، خیلی سریع، ریسکپذیر باشید و جاهطلب، سعی کنید قدمهای بزرگ بردارید، از انجام کارهای بزرگ نترسید، بهتر است کاری را امتحان کنید و در آن موفق نشوید تا اینکه همیشه در حسرت انجام دادن آن کار بمانید. تلاش برای انجام یک کار، هرقدر هم بزرگ و ترسناک باشد، بهتر از بیکار ماندن و پا روی پا انداختن است. این میلیاردر جوان که بهتازگی ازدواج کرده در سخنرانی در دانشگاه ویرجینیا هم گفت: «از تجربههای جدید نترسید، هیچوقت برای تغییردادن زندگی و پیداکردن هدفهای جدید دیر نیست.»
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
افزایش توان رقابتی و سودآوری
بهترین راه : )= >
تکریم ارباب رجوع
محور اصلی امور را برپایه مشتری مداری
||||| مدیروار_صداقت |||||
صداقت بهترین سیاست!
بیست و هفتمین کلید طلایی موفقیت!
با دروغ گفتن ممکن است
بتوانی در این جهان اهدافت را پیش ببری،
ولی هرگز نخواهی توانست بازگردی.
متضرر شدن بخاطر صداقت،
بهتر از موفقیتی است که
براساس نیرنگ باشد.
صادق بودن؛
حتی از موفق بودن هم ارزشمندتر است.
خوشبختی و داشتن عملکرد عالی
هنگامی به سراغ شما می آید
که تصمیم بگیرید هماهنگ با والاترین ارزش ها و عمیق ترین اعتقادات خود زندگی کنید.
همیشه با آن بهترین بهترین ها که
درون شماست صادق باشید.
شکست خوردگان دو گروه اند:
آنها که اندیشیدند
اما
عمل نکردند
آنها که عمل کردند
اما
پیشاپیش فکر نکردند.
||||| مدیروار_پنج گام برای بازگرداندن مشتری ناراضی |||||
برای برگرداندن مشتری ازدست رفته باید 5 عامل را تغییر داد که به شرح ذیل است:
<< گام اول : تغییر زمان >>
باگذشت زمان ممکن است نظر مشتری تغییر نماید.
زمان های ملاقات با مشتری که قبلا"صورت میگرفت را تغییر دهیم برای مثال: اگر تا سال گذشته به مشتری شنبه ها زنگ می زدی حا سه شنبه ها زنگ بزنیم. اگر در زمان کاری زنگ می زدیم حا در یک زمان غیر کاری زنگ بزنیم بجای صب حها، بعدازظهرها زنگ بزنیم شما می توانید به مشتری زنگ بزنید بگویید درست است که ازنظر بیزینس به مشکل خورده اید اما همچنان مانند دو دوست باهم هستیم.
<< گام دوم: تغییر محل >>
محلی که مشتری را ملاقات می کردیم را عوض کنیم.
مشتری از کار شما و محل کسب شما ناراحتی دارد ممکن است در محل جدید دید دیگری به شما داشته باشد.
برای مثال:
اگر مشتری ازدست رفته را در محل کارش ویزیت می کردید حا در یک کافی شاپ دعوت کنید اگرمحدودیت دارید وقتی که مشتری را در یک محل جدید م قات کردید در یک سمینار و یا جلسه، جلو رفته و خود را معرفی کرده و توضیحات درباره شرکت ارائه دهید که امکان برگشت مشتری را زیاد می کند.
<< گام سوم : تغییر افراد >>
در این عامل باید افراد یا فردی که با مشتری ازدست رفته در ارتباط بود را عوض کنیم. اگر مشتری از منشی ناراحت شده، می گوییم که از این به بعد مدیر فروش با او تماس بگیرد تغییر افراد م یتواند دو دلیل داشته باشد
االف- مشتری از همکار شرکت به دلیلی نارضایتی دارد و باعث یادآوری سرویس نامناسب قبلی در ذهن او می شود
ب- امکان دارد مشتری حس درونی خوبی نسبت به همکار ما نداشته باشد و همین دلیل نارضایتی شود
با رعایت موارد فوق می توان نقش بسزایی در کسب رضایت مشتری داشت.
<< گام چهارم: تغییر ابزار و رسانه ها >>
رسانه ای که با مشتری در ارتباط بودیم را باید عوض کنیم اگر قب حضوری بود اینک از پیامک استفاده م یکنیم، یا ایمیل برای برقراری ارتباط استفاده می کنیم ازنظر رسانه افراد به سه نوع ذیل تقسیم میشوند:
1- بصری 2- سمعی 3- لمسی مطالب کاربردی برای نحوه درست ارتباط با افراد به شرح ذیل است در خاطر داشته باشید با هر گروه به مانند خودش باید رفتار کنید و عدم رعایت و شناخت مناسب عامل مهمی در نارضایتی مشتری است
1-بصری:
این افراد بیشتر به کیفیت های دیداری توجه دارند و تصاویر برای آن ها اهمیت بیشتری دارد. سریع صحبت می کنند و... از حرکات دست بسیار استفاده می کنند و هر آنچه را تعریف می کنند به گونه ای می گویند که مخاطب تصویر آن را در ذهن خود ببیند.
با بصری ها چگونه رفتار کنیم؟
الف) بیشتر جلسه محور هستند ب ) این افراد باید جنس را ببینند. ج ) بصر یها عاشق کیفیت هستند. د ) دوستدار هدیه دادن و هدیه گرفتن هستند.
ه ) غالبًا ک متحمل هستند
و ) دوستدار کلیات هستند.
ز ) باید خ صه صحبت کرد.
2- سمعی
این افراد بیشتر به شنیده ها توجه دارند. ک م و طنین و آهنگ را به خاطر می سپارند. هیجان کمتری دارند. آهسته صحبت می کنند و سعی می کنند که بیانشان شیوا و رسا باشد.
با سمعیها چگونه رفتار کنیم؟
الف) تلفن محور و پیامک محور هستند
ب ) جزئ ینگر هستند.
ج ) کتبی به این افراد اع م فرمایید. د ) از آن ها تعریف کنید.
ه ) کاتالوگ جنس را با جزئیات به آن ها بدهید.
و ) تند صحبت کردن با آن ها ب یادبی تلقی م یشود
3-افراد لمسی:
این افراد بیشتر به کیفیت های لمسی توجه دارند و ازآنچه لمس کرده اند صحبت می کنند. خیلی آرامند
حتی یک نوع رخوت و سستی را می توان در آن ها دید. احساس آن ها از دیگران عمیق تر است .
با لمسیها چگونه رفتار کنیم؟
الف) رفیق محور هستند
ب ) باید احساس رفاقت کنند تا از شما جنس بخرند
ج ) آن قدر که به نظر بعض یها شل و ول اند.
د ) غالبًا تحمل با یی دارند
ه ) با آ نها درون بروید.
و ) دستانشان را به گرمی فشرد.
ز ) دوستانه با آنان برخورد کنید
<< گام پنجم: تغییر شرایط >>
شرایط کاری با مشتری را تغییر دهید یعنی با توجه دلیل ناراحتی مشتری و همچنین سابقه معام ت مشتری می توانید با تغییر قیمت، شرایط فروش، نحوه پرداخت و... عمده ناراحتی مشتری را رفع کنید. بر اساس تحقیقات صورت گرفته 63% مشتریان ازدست رفته با پیگیری صحیح به مشتری اصلی تبدیل شده اند.
تفرد || دست یابی به سلامت روانی خوب
یونگ
احترام کسانی که با ما کار می کنند واجب است!!
به نیروهای انسانی زیرمجموعه خودتان اعتماد کنید!!
نیروهای انسانی بسیار ارزشمند در سازمان توانایی ایجاد موفقیت های بزرگ را دارند،
بعضی با قلم،
بعضی با کار،
بعضی یا روابط عمومی،
بعضی با ارائه ایده ها،
بعضی با مدیریت!!.
اعتماد سازی مدیریت با همکاران
با
رفتار و روحیه لطیف انسانی و ارتباط خوب!!
از خودتان عبور کنید!
||| وقف آرمان سازمان |||
ندانم کجا می کشانی مرا
سوی آسمان یا به خاموش خاک
نییم در هراس از تو ای ناگزیر
ندانم کجا می کشانی مرا
ندانم کجا
لیک دانم یقین
کزین تنگنا می رهانی مرا...
محمدرضا_شفیعی_کدکنی
پایاننامه!!
امروزمن دروازه های قلبم رابه روی خوبیهامیگشایم
پروردگاراتوراسپاس میگویم که قدرت سکوت
رابه من عیان ساختی،
آرامشی که درهرگام برمن پدیداری میشودرا
سپاسگزارم
خداوندایاریم کن برکلامم مسلط باشم وبانارضایتی سکوت نکنم
حرفی راکه برزبان میرانم ناحق وخارج ازعدل
نباشد
آبرویی رابرآب وکاشانه ای بربادندهم،
بارالهاتویاریم کن تاباکنایه غبارناراحتی بر
روابطم،وبابی حرمتی چراغ دلی رابه خاموشی ننهم،
ایزدا !!
عشق سرمایه هرانسان است،مراسرمایه دار
خوبیهاقرار ده.